Direktlänk till inlägg 24 juni 2008

Midsommar med mera!

Av Anna-Karin - 24 juni 2008 21:28

Tiden går så himla fort, dagarna bara rusar fram. Nu var de ett tag sedan jag skrev igen..

Ska försöka åter berätta lite.

Sötnosen ska börja bo hos oss bara varannanvecka igen, Väldigt jobbigt och tråkig, nu när han verkligen började bli så himal snäll och go. Men fortsättning följer...

På veckorna jobbar jag och hjärtat, men när jag är ledig så är jag & sötis ut och leker allt vi kan. Så himla skönt att bo i hus. Bara kunna öppna dörren och gå några steg så kan man leka.


På MidsommarAfton var vi hos Filip, Kristina & Petter, Åkte dit lagomt till att börja med lunchen Sill lunch vart de. Sen hade vi fiskdamm för barnen, mycket uppskattat av lille sötnos. Middag vart de oxå grillat med hem gjorda klyft potatisar,mums filibabba var de. Sen hade jag gjort en tårta Midsommartårta hette den och var ur Buffe tidningen från Ica. Den var god, men tror jag vispade jordgubbslagret lite för löst, men jag tycket att smaken var jätte go. Jag älska ju choklad så så konstigt är de ju inte...


På kvällen så somnade killarna i varsin vagn, så vi kunde gå ner till F,K,P´s grannar och hälsa på. Var jätte mycket folk där, de var trevligt måste jag säga. Hade en jätte toppen MidsommarAfton...


På Midsommardagen var vi bjuden till min mom med fam, så vi åkte hem och fixade lite sen bar de i väg igen. Vi hade de mysigt med god mat och trevligt sällskap.


På söndag så var vi lite trötta så så mycket vart de inte gjort men vi hann med en snabb middag hos svärmora. Sen åkte vi hem och fixade lite, Kvälls kaffe hos mormor och morfar(peters) men eftersom jag inte har några kvar så blir de lite av mina oxå. Så skriver jag Mormor eller Morfar så menar jag dem.


Vecka som snart är slut är de inge speciellt som händer.

Sötis åker på fredag.Snyft

Men jo höll ju på att glömma de är ju Mid Sweden Nat´s på fredag och lördag. Så de ska vi ju gå på tror jag. Alla fall på lördag för jag jobbar fredag till lördag, söndag till måndag. De gjorde jag förra året oxå. Så typiskt så. Men men de blir ju pengar.


I morgon ska jag kanske på bil bingo med Ella, har aldrig varip på de förr vi får se om jag för permis av hjärtat.

Fattar inte vad de är med mig, Håller på att gå åt ner jag inte får vara med han. Längtar som en tok efter han hela tiden.

Men kanske för att han strul eller vad hon nu är, har helt apropå börjat smsa till han, Fattar inte vad hon får ut av de när han inte ens svarar.

Visst har jag nog råkat smsa till nån av mina men inte med mening, Och om (med mening) jag skickat nån gång utan svar så fortsätter jag inte. Vilket hon gör...


Så känner du dig träffad Så Sluta För De Är Inge Roligt..........

(Du bor i utkant av Timrå  och fixade så han fick kolla sig för klamydia!)


 

Hoppas att ni andra inte tar illa upp för jag vet men jag patar om....


Nu ska jag fixa till de sista inna jag hoppar i sängen...



Natti natt



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards