Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Anna-Karin - 18 oktober 2007 22:48

Som vi vet så jobbar jag, Jag ringde hem till mina hjärtat vid halv fem snåret å allt var bra. Prtatade lite men mitt lilla hjärta då han sa att jag var på jobbet å frågade va de var som lät, då trodde nog han att jag skulle komma hem.

För när han ringde å skulle säga god natt så tycket han att jag skulle komma hem till han å inte jobba, han var så söt. Sa hela tiden att jag skulle ta bilen hem till han å inte jobba, han sa även att han älskar mig.

Jag säger alltid god natt, sov så gott, älskar dig när han ska sova. Kände hur de sved i mitt hjärtat när han ville att jag skulle komma hem å inte kunde. De värsta är att han åker till ... i morgon så jag får inte säga Hej Då till han riktigt!Snyft.. Hoppas att du får de bra i veckan. Längtar redan efter dig! God natt hoppas att du sover gott i natt min lilla ängel...


Mitt stora hjärta. Älskar dig av hela mitt hjärta, Du är de bästa som hänt mig! Saknar din underbara närhet, kärlek. Hela dig! Vi syns ju i morgon. Hoppas att du sover gott i natt mitt hjärta..


Nu ska jag ta å fixa de sista här på jobbet sen ska jag försöka sova lite men jag kommer nog att sova som en kratta eftersom jag inte får sova med min älskling. Är väldigt trött har varit vaken sen tidigt i morse när lill hjärtat kom springades å ropade aaannnaa-kkaarrin å var lite mys sjuk. Kröp ner med oss å myste tills klockan ringde. Go plutten!

Kommer lite nya bilder snart var ju med lille man till frissan här om dagen vart så söt så!


Tvätten kallar!


God natt!   

Av Anna-Karin - 18 oktober 2007 14:16

Oj, vad jag är dålig på att bolgga.

Har varit full rulle hela veckorna ut. Fattar inte var all tid tar vägen. Tycker att de ska väl inte vara så svårt att skriva några rader men tydligen. Jag hoppas att jag blir bätter på de.

Tycker ju att de är roligt att blogga. Men nu är de så mycket men lill hjärtat å så jobbar man sen på kvällarna är jag helt slut så då blir de sängen väldigt tidigt. Denna vecka har jag varit jätte trött å slut, tror de är nån som stjäl min energi. Hoppas att dem personen har bra nytta av den, för hade jag kvar den skulle jag orka mycket mer än nu.


Nu kan ni säkert gissa vart jag är eftersom jag bloggar å inte städar hemma eller är i lekparken men lill hjärtat...

Rätt på jobbet å har tråkigt. Men jag fick börja 4 timmar senare så de var ju skönt. Håller på att tvätta lite nu de är ju så typiskt att de ska vara full bokat hela vecken i tvätt stugen när man är ledig. Tror de är min otur, har jätte svårta att få tid i tvättstugan även om jag är ute i god tid!


I går fick jag veta att min morfar har cancer i magen de var inte nå roligt, men jag ställt in mig på de värsta. Nu håller jag tummarna att de får bort de å att han blir frisk, han är ju för ung än. 


Sänder dig min ängel att vaka över dig morfar!


Nu måsta jag förbereda lite in för middagen här på jobbet..


Ha de så gott!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards