Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Anna-Karin - 5 oktober 2007 10:09

De full fart hela dagen.

Jag fyllde nämligen 22 år. Så först var jag till frissan och färgade håret, sen var jag till jobbet å tog en fika med Ellen. Sen så åkte jag hem. Skulle åka å hämta lille man på dagis med när jag kommer fram till dagis så var hjärtat där. De hade ringt, lille man hade lite feber.

Så typist att allt ska bli på samma dag. Men han fick lägga sig å vila, så sov han nån timme. Sen var de full fart när främmade kom. Martin kom ju oxå. Så de lekte lite tillsammans.

Allt gick bra, fick jätte fina presenter. Tack alla! Höjd punkten på kvällen var ju när Petter och Kristina och Filip kom, För då fick jag ju snusa på bebis. Å de var nog den bästa presenten av allla, fick ju några ljus som såg ut som choklad bitar, en bok, blommor, servetter av dem.


Jag längtar så mycket till jag å hjärtat ska få bebis. Tror att ju mer han ser mig med bebsiar ju mer vill han ha. =o) Tror att han är rädd att de ska sluta som de gjorde med .....


I dag åkte ju lill hjärtat till ... Ville inte släppa i väg han efter som han var lite sjuk. Kommer sakna han så otrligt mycket. Han är ju så go när han har varit hos oss ett tag å landat. Hoppas att du har de bra hos ..., min lilla ängel!

Jobbet kallar i dag, ska bara jobba till 18.00 i dag de är skönt. Å sen är ja ledig lördag då ska ja å hjärtat ut å äta med jen å jepp, vet inte vart vi ska. Spänannde.


Nu ska jag kolla om tvätten är klar så jag kan stoppa i en ny maskin. Så tråkigt att tvätta. Men skönt när de är gjort. Eller tycker att de är ganska roligt att tvätta.


Ha de så gott!


  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards