Alla inlägg under maj 2013

Av Anna-Karin - 3 maj 2013 01:11

I fredags var jag å Jenny ut på 30+ med Peter Sipern som dj å de var värdelös musik. Å jätte mycke äldre... Så de var sådär... Men vi var på olearys å käkade innan där var de trevligt vi fick vänta lite länge innan vi fick beställa men god mat eller macka som vi åt.
Lördag vart de en middag med Jenny på Mac donken. Sen i väg å jobba en bytes natt.


Söndagen firade vi lille bror Adam som fyllt 21 år. Sen åkte jag hem vart en pizza med Jenny på Amandas med min mat lust var inte den bästa...
Sen vart de lite shopping på Ica å mys i soffan till tv 4 nio film!


Måndag körde jag äntligen igång med träningen vart ett body pump pass. Å tillbringade eftermiddag/ kväll med Charlotte å familjen!
Mycket mysigt!!!
Vart en kaffe oxå lite senare på kvällningen med min vän M.


Sista April vart de ett Gritpass, ryckte in å passade Teha en stund. Sen följde dom med hem på en kaffe.
På eftermiddagen åkte jag å fixade de sista inför kvällen.
Hem gick ner till C fick super Go mat paj!
Hem gjorde i ordning mig fick skjus av C till Näsviken till Rockkvällen med en massa braiga band.

Bland annat min Vän M band spelade där!
Dom är mycket bra =0)!
Hade sjukt roligt!


Onsdag vart de lite sovmorgon å sen en långans prommis på 1,1 mil!
Jätte mysigt var de gick där hag brukade gå när jag bodde i Hudik sist. Mycket minnen kom tillbaka... Jobbigt med samtidigt roligt å tänka tillbaka. Men nån jag saknar är Zorro. De är så tråkigt å gå själv, å han var alltid så glad när vi gick där längs havet.


Hade super tur å få middag i dag med hos Jenny å Albin. Fick nå grymt goda köttbullar å mackaroner.
Sen åkte jag till Kalle å dricka en kopp kaffe surrade å kollade på lite youtube :)! Roligt roligt var de. Kalle är en fd arbetskompis till mitt kryss. De är roligt att vi fortfarande har kontakt :)!


I dag har jag varit till Annika å Svensson å hälsat på!
Svensson är oxå en fd jobbkompis till krysset. Krysset lånade ett garage av han när vi bodde i Hudik så jag var mycket med Annika å hjälpt henne med hästarna :)
Så de är så roligt att vi fortfarande har kontakt men inte tänker jag sluta umgås med dom ä. Har fått mig många Goa skratt i dag.


Har lite funderingar som inte riktigt vill lämna mitt huvud. Men är nog bara å släppa å sluta tänka så mycket!


Bjuder på en bild av Stans fränaste bro ;)

 
Sen luktar de ju så gott när man hår förbi krysset gamla jobb! Så jag var bara tvungen å knäppa ett kort på spån högen!

 


Nu ska jag Sova! Hoppas tiden går super snabbt i natt eftersom jag ska hämta min Älskade Prinsessa i dag!!!
Åååå Så jag längtas efter henne!
Varit ledig en hel vecka utan henne har varit botten...



God Natt!
Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards