Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Anna-Karin - 23 juli 2012 00:39

Helgen har gått med en rasande fart!

Fredags var vi hemma och myste grillade och kollade på lite tv!

Lördags hade vi främmande av våra fd grannar! Mycket uppskattat av barnen!!! Jag saknar de huset jätte mycket just för att de alltid fanns någon att leka med för både Tim och Molly!
Men samtidigt tycker jag de är bra i detta hus att han får uppskatta när man är hos någon kompis!
Sen på eftermiddagen var vi bjuden på släktträff på! Jätte Roligt och Mysigt att få träffa alla!!!

I dag har jag städat lite på kontoret eller städat var kanske att ta i flyttat lite joks från kontoret till de blivande biblioteket! Sen var vi ute å fixade lite med farstukvisten de slutade med att jag rev bort alla golvplankor där.

Så i eftermiddag och kväll har jag fixat med de. Gick in vid halv elva tiden då var de såååå in i djuriskt med Mygg och sve... Dom har bitit mig överallt...

Men hade inte trallskruven tagit slut så hade jag nog gjort klart:)! Har 6 plankor kvar innan de är klart:0)!

Önskar en En Skön Nattssömn!!!

Här kommer lite bilder från helgen

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards