Alla inlägg den 14 december 2011

Av Anna-Karin - 14 december 2011 15:14

I går jobbade ju jag så jag kunde inte gå på Lucia. Men snälla Kristina knäppt några kort på Molly



 

Tror de var en mycket fundersam Lucia! Men farmor som fick hoppa in och vara lite barnis var ju där och kollade.

 Dom är ju så Söt!

        

Av Anna-Karin - 14 december 2011 15:04

I dag har Molly varit till tandläkaren för första gången i sitt liv=O)! De gick bra, Hon gapade sort så tjejen fick kolla på tänderna, hon busade lite och stängde igen mummen när tjejen räkande tänderna. Men allt såg bra ut!

De var ju de som var huvudsaken! Så nu blir vi kallade om ett år igen!


Nästa vecka är de Tim´s tur att åka till tandläkaren. Gruvar mig nå grymt för jag vet att dom kommer gnälla på att han äret för mycket sött. Men nu kommer de ju bli bättre med de=O)! Å Jag är super noga med att borsta hans tänder!


Har sån förbaskad huvudvärk så jag funderar om jag ska torka klart golvet i matrummet och köket sen lägga mig 15 minuter. Tim har garnntjejen hr på besök så jag har inte sett dom mycket! De var kanppt så jag fick bjud dom på fika, men när jag berättade var de var så nappade dom på de!


I Kväll ska vi upp till Mamma & lille Bror Å Rickfar! Längra så mycket efter dom<3!


Nä nu ska jag göra klart golven=O]!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards