Alla inlägg den 2 september 2010

Av Anna-Karin - 2 september 2010 14:32

    

 

"Jag är med i utlottningen av 20 fleeceset till barn från SMILEBUTIKEN.SE
i Therese blogg, vad med här du också"


Av Anna-Karin - 2 september 2010 14:09

I natt har Molly inte sovit mycket men de skulle inte jag heller ha gjort om jag varit så täppt i näsan som hon varit! Stackars lite prinsessa! Men hon sov länge i morse i stället och de tyckte jag var mycket skönt! För annars hade jag varit mycket trött i dag.

Har fått lite gjort i allafall. Plockat undan lite sorterat och fixat. Så nu ska jag torka golvet i masterbedroom och köket och vardagsrummet. Sen måste jag handla lite till middagen.


Tar hallen och toa och prinsessans rum sen.


I kväll ska vi få främmande av Gudfar och Moster E=O)! Dom har ju varit i Egypten, Vilet lyx alltså=OP!


Annars är de mycket skönt att bo i hus=O)! Jag trivs mer och mer för varje dag.


Oj oj vad prinsessan håller på att stökar med stolarna nu=O)! Så roligt att se! Sen går hon och ropar på Pappa titt som tätt, då går hon in i vårat sovrum och kollar eller till fönsterna i V-rummet och kollar efter bilen. Hon är en riktigt Morfar&Pappa Prinsessa! I helgen så grinade hon efter Morfar och de tror jag tog hårt i morfar hjärtat=O).


Nu ska vi äta lite mellis om jag får i damen något vill säga...    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards