Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

I dag är jag lite ledsen!

Av Anna-Karin - 25 februari 2010 10:06

I dag ringde jag mäklaren och sa att vi inte kommer lägga något högre bud=O(!

Men skulle de vara så att huset inte blir såld så står vi kvar med vårat bud.

Så nu håller jag tummarna att dom vi budat mot tackar nej, Stort Önsketänkande!


I dag skulle vi ha åkt på mammaträff men Molly är lite varm så vi stannar hemma så vi inte smittar ner nån, Men jag tror inte att de är nå sjukdom utan att de är tänder på g. Förhoppningsvis så tänker dom komma fram nu=O)!


I förrgår så gick Molly Själv 3 steg mellan mig och Charlotte=O).

Min duktiga Prinsessa!

Vi tränade även i går och då var pappa med och hjälpet till, Sen kom favvo Jalle och då gick dom på en liten prommis i mormor och morfar´s stora hus=O)!


Vi träffade även svärmorfarmor i går så jag och prinsen fick var sin present i från henne=O). De var var sin sparbössa.


Nu ska jag kolla om jag hittar några kort på sessan när hon går med gåvagnen!


Kramar till er från oss!


 
 
scaramanga

scaramanga

25 februari 2010 10:22

vart ska ni köpa hus?

http://scaramangasfunderingar.blogg.se

 
Ingen bild

anki

25 februari 2010 10:38

Jobbigt om man hittat vad man vill ha men vi håller tummarna. För ingen affär är avklarad än väl kram Anki

 
Ingen bild

Inger

25 februari 2010 10:48

Jag ska hålla tummarna att ni får "erat" hus!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards