Alla inlägg den 14 april 2009

Av Anna-Karin - 14 april 2009 13:27

Vi har bara haft lite semester från bloggen nu över påsken=O)!


Tiden räcker inte alltid till till att blogga nu när man har fått en sessa...


Vi har haft en fart fylld påsk kan jasg säga,Full fart från fredag tills i dag! Frdag och lördag spenderade vi hos min mamma, söndag till måndag så sov tim hos farfar och järd i stugan. Så då åkte vi till mamma på lite middag, måndag så var vi på lunch hos farfar och järdan. På kvällen så var vi på middag hos farmor=O)! De var våran påsk i en mycket kort beskrivning... 


Så denna helg har prinsessan gjort mycket som en 2 veckor´s bebbe kanske inte brukar göra=O)! På fredag så var vi ute på sjön så då åkte hon skoter och fyrhjuling, bytt blöja i de fria, sovit borta. Men hon är ju så himla snäll så de är inge problem att ha med henne. Min underbara lilla prinsessa!


Nu är vi hos svärfar i han s hus så nu ska jag ta och tvätta lite=O). Tror jag ska sätta upp torkvindan ute så kanske man kan hänga ut tvätten=O)!


Ha de så bra!


Kram från oss

P.s Bilder kommer på tordag=O)! D.s




  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards