Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Anna-Karin - 10 maj 2009 17:50

I dag är de underbart väder ute, har tvätta och hängt ute, varit till stan för att hämta lite saker för vi blir lite längre i huset än planerat=O).


Nya börst med mycket & fet mjölk Köpes!

Blir så less att jag inte har nå mjölk nu nästan jag ammar och ammar för att hålla mjölken i gång men inte i morse när prinsessan vakande och ville ha mat så ammade jag henne men var inte alls mått när de var slut i brösten så då var de bara att kliva upp och göra ersättning=O(...

Vet att jag glömde att dricka vatten innan jag gick och la mig vet inte om de har med saken att göra..

Så är de nån som har ett par bröst med mycket & fet mjölk över så köper jag dom gärna!!!


Nu sitter jag och väntar på att sessan ska vakna och äta, för efter de ska vi åka och klooa på hjärtat och olle när dom ska åka vattenskoter=O)! Kanske man ska tesat en sväng själv! För de är sååååå himla roligt!!!


Nu ropar sessan på mig=O)!


Ha de så underbart resten av söndagen!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards