Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Pigg men lite seg.

Av Anna-Karin - 16 januari 2009 13:00

Hade ju så svårt att sova i natt. Tror jag somnade vi strax efter 03.00 men har vaknat av att hjärtat snarkat och av at jag vänt mig. Frågade hjärtat i går kväll om han hade ställt nån klocka gissa svaret, Nej. men konstigt nig vaknade jag 04.50 av att hans mobil ringade. Letade gärnet efter dem hittade den till slut. Så när min klocka ringde ville jag inte vakna. Men de var ju bara att kliva upp. Eftersom vi skulle till vetrinären med Zorro.


Så hon kunde inte fatta att han hade varit halt och ylat när jag klämde igenom han. För nu sa han inte ett pip. Hon kunde inte säga att de var just  skabb han hade fått heller, men vi fick nått recept till han så om de inte vart bättre om 3 veckor så skulle vi höra av oss. Vart riktkigt billigt 520:- för besöket hos vet och 306:- för medicinen. Trodde de skulle vara mycket dyrare.


Har en trött och sur sambo i dag. Blir så less i bland när han är på Dette Vis... Men de är väl bara att bita ihop. Tror de beror på att han är trött, För nu sover han i sängen hör jag!!!


Fick i alla fall med hjärtat at köpa nya jeans 2 par slog han till på! Och de är kors i taket... Nu efter 2 år 2månader så börjar han få till en hyfsad garderob. För nÄr vi träffades så var kläd smaken inte vider bra, typ 2 stl förstora byxor, såg riktigt roligt ut. Men bland så var han fint klädd. Måste fråga mamma för hon har nått uttryck om hjärtat och hans kläder första gången de träffade=O)!

    

Nu ska vi snart på F-utbildning ska bli roligt. Spännande tycket jag=O)...

Ska även köpa en till bok undra om den hette Att Föda av Gudrun A nånting...


Nu ska jag väcka den sovande björnen....

  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards