Alla inlägg den 2 september 2008

Av Anna-Karin - 2 september 2008 11:35

I går var jag så himla duktig, tvättade hela våran soffa och de två fotöljerna vi har. Så nu är de vita och fina igen... Sen hade jag en massa kläder och gardinerna (som satt uppe) som jag oxå tvättade. Putsade alla fönster, kläde på soffan, dammade, dammsug, diskade och fixade hela dagen. Sen hämtade jag sötis på dagis åkte hoch handlade. Hem och klä på resten av soffan och fot.

När jag skulle hänga upp gardinernar så hade snabb-follningen losnat så då tog jag en prommis till affären men de hade inge follnings band. Så typiskt. 


Mellan tvätt maskinernar så var jag på en prommis men Charlotte & barnen...


I dag ska jag till bm för inskrivning och cellprov minder roligt. När jag kommer dit så säger hon i luckan att du ska inte vara här för än 14.00 nu sitter jag hemma och har nyss ringt till dagis och har fått skämmas, fick ju fråga om sötis kunde vara till klocka 15 istället för 12.30 Fattar inte jag måste ju ha läst fel, åkte ju hem för att leta papperet men de hinnar jag ju inte nu. men jag får se de den ljusa sidan jag kom 4 timmar för tidigt och inte försent... För har de varit försent då har jag nog gått under jorden för de är de värsta jag vet...  I dag är de inte min dag...  Bm tänker ni nu ja barnmorskan Jag är med barn... Jippy äntlingen. Är nu i vecka 11+5. Så den lilla/e ska komma den 18 mars om allt går som planerat.


På Torsdag ska jag åka till stockholm så skönt de ska bli... Gå på stan och kolla på lite eller mycke affärer. Blir nog inte så mycket handlat men vi får se... Nu börjar magen kurra måste nog stoppa nått i den... Annars blir de inge bra!!!


Ha en bra dag!!!     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards