Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Anna-Karin - 18 augusti 2008 21:49

I dag har jag tagit de ganska soft har städat och fixa de man måste göra. Sen har jag kollat på hoppningen från OS. De var jätte roligt, länge sedan jag kollade på hoppning. 


I morgon ska jag hälsa på Farmor. Sen ska vi kanske på middag hos Lena & Pelle i stugan... Om vädret tilllåter...


Nä nu ska jag hoppa i sängen.. Trött som attan.


Natti Natt!  

Av Anna-Karin - 18 augusti 2008 11:40

Fattar inte vart all tid tar vägen tycker att jag inte hinner så mycket som jag skulle vilja. Men förra veckan så hade jag en slapp vecka, Tog de bara lugnt efter som jag har jobbat hela sommaren. De behövdes kan jag säga.


I fredax kom lill hjärtat. Så himla skönt att ha han hemma igen. När vi kom hem så fixade jag lite inne han var ute och lekte med sina leksaker.

Sen drog vi i väg och handlade nya höst skor till han och ett par foppatoffler. Han var så himla nöjd. De är ju roligt.


Nu sitter jag på jobbet och väntar på en tvättmaskin ska bil klar.

Magen börjar kurra så de är väl dax för lunch snart. Vilket tråkigt väder de är fast ganska skönt när man jobbar.


Nu är de ju höst så himla skönt.... Älskar Hösten!!!


Ha de så himla bra!!!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards