Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anna-Karin - 1 april 2008 17:56

Vet inte vad de är med mig i dag. De ända jag har ätit är 2 mackor i morse och ett glas mjölk och en kopp kaffe. Men är inte så hungrig nu heller... Kanske blir en tallrik med fil eller nått..

Av Anna-Karin - 1 april 2008 14:32

Kände att de var dax att fixa lite fint här på bloggen... För här får jag ju göra som jag vill... Ella har inspererat min till att tycka om färgen rosa. Har varit ganska dålig på starka färger förut men nu börjar de att lossna. Skulle vilja ha mycket pengar över denna månad så jag fick fixa hemma. Men de får bli fram över. Nu kolla mat sen läsa.

Av Anna-Karin - 1 april 2008 14:11

Nu är jag på jobbet, är lite lätt nere. Har ju städat och fixat fint här på jobbet men nu är allt skräp tillbaka, blir så less. Men nu skiter jag i allt. Orkar inte försöka få fint när de bara dras fram igen...

Tanter ska gå i pension inte jobba å bara vara griniga på att vi unga försöker få de lite fint. Fick mig en avhyvling av chefen i dag oxå, för jag tycker att man sitter och väntar tills alla har ätit upp, och inte går när man är klar. Så jag skrev och frågade de andra i våran bok. Men de var chefen som tog de i stället. Allt jag gör här på jobbet är bara fel, så känns de i allafall. Har ringt så i morgon ska jag på intervju hemma i stan . Hoppas att jag kan få nått så kan jag kanske få lite uppskattning av de jag gör. Har lagt ner ett antal timmar på att städa och göra fint utöver de andra vi ska göra...  Nu vart jag pissless...


Nä nu ska jag kolla vad de finns att äta till middag.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards