Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Anna-Karin - 8 juni 2007 09:24

Äntligen fredag, Nu sitter jag på jobbet å väntar på att en tvätt maskin ska bli klar, De var så fullt i tvättstugan hos oss så jag tog med den på jobbet. Skönt att ha den tvättade nu när man är ledig i helgen å de är så fint väder.

I går var jag å hjärtat hos K-E å hjälpte han lite. Jag vattnade när de "sladdade" till betongen. Hittade en skånsk snickare till svärmor =o) Han var jätte charmig å trevlig, men hon lät skeptisk, men jag ska se om han fasnar på kort tog ett men de var så ljust så jag så inte vad jag knäppte på. Så de vart inge bra. Hon skulle behöva han en snickare hon.

Sen åkte vi hem å åt färsk potatis, köttbullar å gräddsås och lingon sylt.mums va de var gott. Sen var både jag å hjärtat så trött så vi gick å la oss men han skulle jobba natten så vi sov nån timme, de behövde båda två. Sen fikade vi, före han skulle åka. Petter fyllde år i går skulle ringa å gratta han men, han svarade inte sen flög de ur hjärnan. Ska göra de i dag. Sen i kväll ska vi till mamma å gratta henne för hon tar examen i dag, nu är hon en stor tjej. Å socionom å nått med filosofi, kandidat kanske de var.

Stort grattis Mamma!!!!

Nä nu ska jag kolla tvätten sen läsa tidningen.

Ha de så gött i de fina vädret, men glöm inte solkrämen!!!

      

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards