Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Anna-Karin - 30 mars 2014 19:14

Nu är Pärlan Redo för en Underbar Sommar!
Hon gick igenom besiktningen galant =)

Har ju hittat världens bästa växellåds dr =) Som även kan Allt annat =)
Här hittar ni Fredde www.sbtauto.se

Hittade denna flaska i bilen, snacka om att jag fick rysningar ;-)
Hade blickar dödat då lovar jag att jag skulle ha varit sten död i dag =D!

I fredags när vi ätit middag så tog premiär turen med alla brudar <3
Dom Älskade de!
Så de blir nog mycket åka i sommar om vi brudar får bestämma =P!

Av Anna-Karin - 30 mars 2014 18:51

I bland får jag en konstig känsla att jag typ drömmer. Att allt är på lossas eftersom som jag verkligen inte trodde att J skulle vara de minsta intresserad av mig.
I bland när vi ligger i soffan så förstår jag inte alls hur de vart så. De känns sååå overkligt på nått sätt. Vet inte om de är någon försvars mekanism, eftersom som de är mycket förbra för att vara sant!

Visst har vi våra duster men fast jag kan inte såga duster heller för dusten har sen ruta ett varit den samma orsak till våra duster...

Men de är sällan mellan gångerna de blir en dust. Sist vart de en stor dust. Men nu hoppas jag för allt i världen att de inte blir nått mer om de där...

Nu var de länge sedan jag skrev.

Men en Sak som är Säker är att jag Älskar dig min lilla Hitler <3!

<3

= Sant!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards