Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Anna-Karin - 6 maj 2013 01:40

Helgen har varit helt okej även att jag haft jobbar helg å att sessan kom till mig igen. DE är så sjukt jobbigt å ha jobbhelg när hon kommer till mig. Å de är inte bara jag som tycker de, Även hon hon vill inte att jag ska åka. Hon nästan grinar när jag åker å de sivder satan i mitt hjärta...

 

Molly myser med ett litet lamm =) Hon har inte vågat gått in men i förrgår gick hon in å var så stolt över sig själv. I dag satte hon sig till och med ner på knä å klappade dom å myset.


Jag är ju väldigt förtjust i lamm, har haft ett eget lamm någar veckor när jag var ca 5 år. Lammet bodde hemma hos mig och pappa. Inne i huset Lammet hette Ulrik! Han sov med mig i sängen å var mig trogen vart än jag gick =)!

Så i går fick jag flaskmata 2 lamm. Å vad underbart mysigt de var.

 

Vart lite full i skratt i dag när jag såg att mamma hade tvättat mig klänning. Har min nyaste festblåsa på mig på kortet. Tänkte för mig själv vilken fest fin tjej skulle hoppa in i lamm hagen å mata 2 lamm jo jag å mig svägerska =)... Vi fick mata dom två gånger å så fick jag mata dom en i går...

 

Hungrig är jag ju =)


 

Vilket mumsigt öra du har kompis <3


 

Svägerskan å sessan matar ett litet ostkrokslamm =| men i dag mådde den bra =)


 

Detta kort beskriver min eftermiddag njutit av solen å se sessan och lille bror leka tillsammans =)


Natten är då halvt räddad ;)

 

De är ju speedway =0)!!!




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards