Alla inlägg den 2 april 2011

Av Anna-Karin - 2 april 2011 11:57

I dag fick jag en sådan när jag lyssande på denna låt=O)!

För denna låt sjung min fd bonus bror Mattias Bergman en hel sommar när vi var i stugan i fränsta=O)! Sen så spelades den flitigt på en fest som jag var på förra sommaren;O)! Var nog den bästa fest jag varit på på länge.

Så detta inlägg trodde ni nog inte ni skulle få se i min blogg men någonstans inne i mig finns de en liten raggare;O)!



Av Anna-Karin - 2 april 2011 11:37

En som tyckte mitt Takidadunk och städning var super tråkigt så hon tog sig en lur på soffan=o)! Älskade lilla prinsessa vad skulle jag göra utan dig!

 
Av Anna-Karin - 2 april 2011 09:57

Nu har jag snart dammsugit hela över våningen=O) Hängt och vikt lite tvätt, gjort upp eld, kört i gången en tvättmaskin. Ätit frukost och plockat undan dem men... Oj vad man kan få mycket om man jobbar på i lite tempo.


I dag ska vi upp och träffa bror och hans dotter. Alltså Kusinträff för Molly! Så nu ska jag försöka göra klart allt så de är bara att åka senare=O)!

Middag skulle vi oxå få, pappa skulle grilla. Underbart Mummigt brukar de vara. Såklart mycket skönt för mig att slippa göra middag.


Vad brukar ni göra på helgerna?


Kramar!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards