Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Anna-Karin - 30 mars 2011 08:15

Dagen i går vill man bara glöma/förtränga och hoppas att de inte är sant!

Molly sov jätte dåligt hela natten för hon kräktes som en tok på kvällskvisten.

Så då sov jag med henne på golvet vaknde stup i kvarten för hon hostade och lät. sist jag kolla de på klockan var 06:20. vaknade 08:20.

Gick och väckte peter så jag skulle få sova. Molly vart helt galen så jag gick upp och fixade lite med henne. Sen skulle jag gå och lägga mig igen då ringer telefonen...


De var svärmor som ringde och sa att Morfar Sven hade somnat in... Fy så jobbigt de var att höra.

 

 Trodde ju att han skulle klara detta. Men tyvärr gjorde han inte de. Ångesten över att vi inte var in och hälsade på han är enorm. Me jag vet att man inte ska ha de... Men man vill ju gärna få träffa dom innan. Men jag var så säker på att han skulle få komma hem.  Förstår att han kropp inte orkade mer.

Han har verkligen satt ett djup spår i mig. Du kommer vara oerhört saknad Älskade Sven!

  

Så nu är denna söta vovve vår nya familje medlem! Zorro är ju peter´s hund. Som Sven och laila tagit hand om! Vi ska ta väl hand om han de lovar jag dig! 


Tårarna bara rinner och rinner.

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards