Alla inlägg den 20 april 2010

Av Anna-Karin - 20 april 2010 19:14

Fy så jobbigt de är att ge ögondroppar när man inte kan förklara för prinsessan att de inte är nå farligt. Lite jobbigt nu... Men de går, hon blir lugn efter lite tröst. Men i dag har hon varit mycket bättre i ögonen. Men hon har lite feber och är lite gnällig men de är 2 tänder på g oxå....


Stackars liten prinsessa!


Orkar inte ladda upp några bilder men håll utkik. Har fel dator oxå...





Av Anna-Karin - 20 april 2010 14:11

I går var vi i gnarp och molly var lite kletig i ögonen men de vart värre och värre så när vi ätit mat så åkte vi hem på en gång eftersom vi ev trodde de var Zorro(hunden) som sessan fått en allergireaktion mot.  Men så var inte fallet de var ögoninflamation. Så vi fick ögondroppar till henne. Men de är inte de lättaste...

Så natten har varit så där...

Jag har så förbenat ont i huvudet... Molly skallade mig förut. Men jag vet inte om de är de som gör de eller vad de är..


Söndagen var super jag jobbade och De var en underbar jobbdag!  Så nu har jag lyckats få ett pass i maj oxå. Så jag hoppas på några till=O)!


Nu ska jag plockat upp en super trött molly som inte vill sova....


Längtar Sååå Efter Min Älskade Prins!


Tusen Tack Jepp för hjälpen med att skriva ut ett papper! 

Du har ett gäng guldstjärnor hos mig!  


Nu kanske Molly somnade då ska jag passa på och vila huvudet...


Åter kommer när jag känner mig piggare....    

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards