Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Anna-Karin - 9 augusti 2007 21:59

Dagens arbets sysslor. Har haft städ dag i dag så de har inte vait nå kul i denna värme. Har nyss blivit klar med golven så nu är de duschen som gäller. Annas så fasnar nog säng kläderna på än i natt av all svett.

Nu är de inte så många timmar kvar men mycket jobbiga i morgon bitte värsta dagen man kan jobba igentilgen. Mest att göra på morgonen...suck.. Men jag får ju se att jag är ledig nu i 2 1/2 dag innan jag jobbar igen. Har ju kunnat jobba dgaen efter oxå.


Nä nu duschen sen ringa hjärtat!


Natti natt

Av Anna-Karin - 9 augusti 2007 11:29

Å i dag jobbar jag sista passet på någar dagar. Ska bil så skönt att få sova ut på lördag! har inte haft en sov morgon på 14 dagar. Nu längtar jag så mycket. Men de tråkigta är att sötis åker till sin ... i morgon. Nu sitter jag på jobbet å har lite besluts ångeest om jag ska städa i kvälle eller nu. Tror jag damm torkar nu å tar golven sedan. I dag är jag jätte seg i kroppen håller tummarna att jag inte håller på att bil sjuk. För de vill jag inte, men de kanske är värmen..

NÄ nu åter till jobbet!


Ha de så gött!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards