Alla inlägg den 17 april 2007

Av Anna-Karin - 17 april 2007 21:25

I dag har de varit en lat dag, skjusade lill hjärtat på dagis i morse sen åkte jag hem å myste med en trött älskling. Myste hela dagen tills han var tvungen att åka och jobba.

Då fixade jag med disken å tog en snabb dusch, sen var de dax att hämta sötnosen på dagis. När jag kom dit så låg han å sov, hade inte varit sig själv i dag.

Hoppas att han inte ska bil sjuk igen. Men ska till farbro doktor i morgon hoppas jag å kolla de berömda örona igen. Men så kan de vara. De är tur att man fort glömmer hur dom har varit. Just ju är han inne i nån trots, inte allt för roligt men de ger väl sig snart.

Annars är han lika underbar som sin far!!!


I dag har jag fått expert hjälp av min vänn Kristina, så nu kan jag oxå lägga upp bilder. försökte ju i går men lyckades ju inte. Men i dag kommer de en bild på sötnosen.


Sov så sött!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards