Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till!

Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina människor jag har runt om kring mig.

Jag har en massa drömmar om hur jag vill att mitt liv ska berikas.
No1
Jag vill ut och resa Italien & Frankrike är dom 2 länder jag vill åka till men mannen i mitt liv! Sen vill jag åka med våra Prinsessor till något varmt land för att sola och bada å Mysa.

No2
Jag drömmer om en Gård alt större hus ;)
Så jag kan få mitt lantkök, mina hönor, kanske en ko, ett växthus och utsikt övre en vattenspegel.

No3
Jag vill utbilda mig och göra det jag drömmer om =)

No4
Detta är något jag drömt om länge länge <3
Att få bli Fru.

De är några av mina många drömmar jag har!

Just nu eller de kanske är fel ord men jag vill skapa och skapa har massa projekt på gång. Tyvärr räcker inte min tid till jämt så de är lite jobbigt när man vill så Mycket!
Detta är en Skänk jag håller på att fixa till som sen ska få pryda väggen i vårat matrum.

Jag längtar till Semester så innerligt mycket! Hoppas att denna Sommar ska slå förra sommaren enormt mycket. Förra sommaren var godkänd men denna sommar hoppas jag på VG+ <3.

Hoppas att de blir 2 roliga och mysiga triper! Andra trippen är de jag å hjärtat vi ska åka till Helsingborg & Copenhagen <3 och den första trippen åker hela familjen. Vi ska åka till Göteborg hälsa på faster Annika & allt vad Göteborg innebär =)

Sen hoppas jag på många mysiga och lugna kvällar på baksidan =)

Nu måste Fröken Å sova så hon orkar upp på jobbet i morgon!

Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards