Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Anna-Karin - 6 maj 2014 16:54

Som jag Älskar dig Jonas!

Hittade denna söta bild på hans jobbs hemsida!
Blir så glad när jag ser denna bild för du ser så glad, busig och lycklig ut...

Blir lite lättare när jag ska vara utan dig tills på torsdag kväll =(

I går hämtade du hem mc så nöjd du såg ut. Längtar så efter första turen.
Innan vi åkte hem så var vi på northbike å kollade lite.
Hittade ett mcställ från Halvarsson som jag vart så kär i. Ska nog slå till på de efter lite rådfrågning med Håkan. Men ska kolla på hans Richaställ först =)

För ska jag åka mycket i sommar å sen ta eget kort till nästa sommar måste jag ha ett ställ med kvalite inte kvantitet. Sen är ju inte bara ställ som ska inhandlas även skor, hjälm, ryggplatta, handskar =)
De kostar att ligga på topp sägs de=D

I går vart jag sååå sjukt glad, gjorde frivolter inombords =0)!!!
Nästa så de måste firas =P
Hahahaha!


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards