Alla inlägg den 21 april 2014

Av Anna-Karin - 21 april 2014 22:52

Har haft En Mycket Mysig Påsk =)



Torsdag vart de middag hos svärmora och svärfar och en massa kusinmys med Anton och Alma!


Våra Underbart Söt Påskkärringar

 

Så när vi kom hem på kvällningen så hade vi 2 påskkärringar som lukade ko =) Dom hade varit ute i ladgården med Farmor Ingrid och mjölkat kona.


Fredagen var de jag och brudarna, tyvärr åkte Mollan tidigt så mitt mamma hjärta var lite ledset men jag och Emmis myste i soffan och sen fick vi främmande av Evelina & Nova. Å Molly som längtat så efter att få leka med Nova. Men de kommer fler gånger =)

Efter lite lek så vart dax att åka och till svärmora. Där vi skulle få lite pannkakslunch mummsigt var de!


Fick den stora äran att gå ut och hämta mjölk ute ur tanken, å vad de vart tillbaka till barndomen.

 


Vid 16 levererade jag 2 brudar till sin mammi så då var de bara jag och mellan bruden & kusinen hemma =)

Lat middag vart de oxå =P Men de var godkänt av E & A så de räcker för mig. När vi var nere på byn så passade vi på och tvätta bilen och tanka den!


Hämtade hem min Älsklning vid 18 tiden i ett mycket bra skick =) Var lite orolig men de behövde jag INTE vara.

Vi vart kvar hos Anna och Pelle nån timme dessutom. De var mycket trevligt =) Tänk er en långfredag ;)


Sen åkte vi hem och stoppade han i duschen, efter duschen så fick han mitt <3 å smälta. Jag vart helt stum, jag visste inte vad jag skulle säga. Tyvärr har jag ju sååå svart att ta åt mig sånt. Men jag hoppas (igen) att de verkligen kom från hjärtat.

Myset ner oss i soffan då kom de en massa mer som fick mitt hjärta att smälta eller hela jag smälte.

Men jag har sååå svårt att tro att någon annan kan tycka så om mig. Men jag jobbar på de... 


Lördag och söndga vart de pyssla hemma dagar =) De har verkligen varit en Underbrat bra Påsk!

Men såklart Saknade jag ju Min Älskade Älskade Prinsessa Sååå Sjukt Mycket!


I går vart de bullbak nummer 2 denna vecka =)

 

  

Så roligt när de kommer in vänner på spontan fika =)


Nä nu ska jag krypa ner å Sakna mina <3!

Ett måste jag sakna tills på onsdagkväll och de andra tills på fredag...


God natt Sov så Gott!

Kram






Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards