Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Flödet är inte så jämt!

Av Anna-Karin - 26 februari 2014 12:13

På mig just nu antingen är jag super pigg och har jätte mycket energi eller så är jag super trött.

Hoppas de blir bättre på om någon dag. 


Känner hur jag är slav till solen.

När den är framme jag är på jätte bra humör å jätte pigg med är de lite mulet blir jag trött...


Sen har vi äntligen fått in Vår nya säng!

Slipper äntligen den 22 år gamla utslitna fula sängen.  

Nu sover jag som på moln igen =) Jag verkligen Älskar denna säng.

Fast jag tror inte att J är lika förtjust som jag. Men de tar ju ca 2 veckor för kroppen att vänja sig med en ny säng! Ska han ha tillbaka sin gamla så förljer jag med den nya ut ;)


 

Tyvärr är de så fula färger på väggen så de vart ett svartvitt foto =P

Okej lova att inte dö =)

 

Vad tycker ni om färgerna?

Tyvärr tycker min J att dom är fina dom går ju sååå bra ihop. Men vi ska fixa ordning där med de blir prio 2 lite andra saker som ska fixas först =) Den blåa färgen är helt ok men den gröna till jag kan inte med ord beskriva hur fult jag tycker de är! Hihihi...


I Måndags så hade vi lite födelsedagsmiddag med Bror och Memo för J!

De var så mysigt, J lagade detta http://www.arla.se/recept/surf-turf-i-gron-curry/ , De är mycket gott. 

Sen vart de kaffe & en congac för killarna. Han fick en vsop och 1 kg ferrribilar =) 

Så vart de lite prat om VSOP och VS, då berättade memo att bror sagt att hon skulle köpa den gröna (VS) å då gjorde jag tvärt emot å köpte den blåa (VSOP). De var bra för den gröna (VS) smakar skit säger J!

Då förstog jag varför han gav bort VS som han hade fått =P. hihi...


Nu längar jag tills i morgon =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards