Direktlänk till inlägg 3 februari 2014

Härligt, Mysig & Brädad!

Av Anna-Karin - 3 februari 2014 15:46

Så har min helg sett ut =) 


Fredag vart de lite ärrenden och inköp som stod på att göra listan. Vart nya gardiner, gradinstång, soffklädsel & kuddfodral till vardagsrummet =) Några nya Viner till Vinstället =) 

Så på vägen hem plockade jag upp lilla E så vi åkte hem och donade lite sen åt vi lite mellis =)


Gjorde middag till oss och svärföräldrarna å svägerskan lilla a. Eftersom dom hade varit och tagit farväl av  deras Pappa/Morfar/Svärfar. Sen vart den en lugn kväll i soffan japp jag gjorde de jag somnade för <3.


Lördag var de fullt ös hämta här lämna där köpa present och lite godis, hem och göra lite lunch Sen kom bror och memo och hämtade lite saker. Men Vi hade sådan tur att dom vart kvar många timmar =) Sååå mysigt. Vi åt den delikata middagen fläskpannkaka =P Sen vart de en film med alla muppar. Mysigt som tusan att göra nått allihop =)


Efter att små mupparna gått och lagt sig så vart de en dusch och sen ett glas vin med mitt älskade i soffan. Lugnt och mysigt med andra ord!

Hade en lite känsla av ångset i kroppen på morgonen men som tur försvann den på eftermiddagen... 


Sov så gott vaknade med ett ryck på söndagmorgon då

Dagen flöt på bra jag han med en massa plocka lite i mina saker som står lite överallt, tvättade nog mist 8 maskiner och vek dom, gjorde lunch till alla oss och J revisor och hans kompanjon Rickard, Sen var vi ute i 1,5 timme plus att vi var på affären och till min morbror & Titti för att kolla in lammen dom har fått =)

Å sååå söta dom var =)


Kvällen vart halv lugn men jag vart brädad av ja precis just hon...

Vi skulle efter minst 13 timmar få lite tid för varandra så jag föreslog att vi skulle duscha tillsammans (för att J skulle få skrubba min rygg ;) men de vet han inte) men jo ja då ringer ju fanstyget å han går i väg till biorummet och pratar så jag hinner dusch (utan att stressa) troka mig klä på mig gå upp å lägga mig i soffan å kolla på tv mista 5 min då kommer han upp och frågar om vi skulle gå och duscha igen, för han hade varit upp och "tjatat" på att vi skulle hoppa in i duschen 2 min innan hon ringde och jag klev in i duschen. Så jo ja jag var nog inte så jätte trevlig efter de! Fast vad blir man när man blir Ordentligt Brädad.... 


Men Helgen har varit en Mycket Bra å Mysig Helg =) 


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards