Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Anna-Karin - 9 januari 2014 18:06

Nu var de länge sedan jag mådde så dåligt... Men är uppe igen, men minsta lite trött jag blir knner jag att jag åker ner så fort jag tilllåter mig å tänkta lite om dåtiden... Men Nu är nu å de som har varit har varit... 


Som tur var de en mycket kär person som sparkade upp mig ur de, Å de är jag glad för för de är inte roligt å vara där nere å simma...


Men de är väl så livet är. Upp å ner! Tur man har kära vänner runt om sig som hjälper än när man mest behöver de<3!


I dag har vi donat hemma å möblerat om lite så jag får plats med "mina" saker oxå =P hihi ska blir roligt å se om J hittar =)!


Nu är de bara tjejerna hemma, fats en är hos en kompis så vi ska snart åka och hämta henne =)

J är på tjänsteresa. Saknar han mycket redan. Fast de är lite skönt att de är Vardag igen =D. Så nu är de ordning och reda Å 2 glada små strumopr ;)


Nä göra ett ryck så vi får mysa ner oss lite innan de är dax å hoppa i sängen!


Hoppas ni haft de Bra =)!


Kram<3 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards