Alla inlägg den 19 november 2013

Av Anna-Karin - 19 november 2013 15:41

De känns så skön att vara nöjd med livet =)

Jag och sessan har ju haft nästan en månads extra semester, de har varit väl behövligt.  Så trött som jag varit ett tag nu men nu äntligen börjar de släppa. För snart börjat jag ju jobba dag tid fast de är 12 timmars pass pch några dygn´s pass. Plus att jag kiver ju upp från 75% till 97%. 


Jag har verkligen hittat lugnet i mitt liv precis så som jag vill leva de! De är så skönt att inte känna denna stress över att inte ha ett liv som jag inte vill ha.


Jonas du är Verkligen En Skatt!

 

Han sa nått verkligen bra och tänkvärt härom dagen, Jag sa nått om att jag tycker i allafall du är underbart till han, Då sa han "De är ju tur att de någon tycker är skrot, kan vara en skatt för någon annan"!

Han är verkligen min skatt. Vi har samma värderingar och tycker mycket lika i mycket!

Lite olika måste man tycka vi diskuterar mycket men de är alltid på en normal nivå=) Å diskutionen tar jag utan tvekan om de är nått jag verkligen vill/tycker!

Så härom dagen sa jag att de skulle vara så snyggt om han mjölkade trappen och golvet uppe istället för att ha 3 olika färger där å vi diskuterade de bra nog länge och i går sitter vi uppe och så sa jag nått då sa han att ja jag kanske skulle ha mjölka trappen och golvet ;) Hahaha min sötaste lille kolle =P


I dag skulle jag göra lite jobb åt han med de funkade inte i dag heller...

Men nu har dom fått sig ett mail så nu får vi se vad vi får för svar =) Roligt att ha nått litet anvsar sådär å göra på dagarna! Tog lite tag i tvättstugan i dag =) Men vi ska forsätta med de i kväll ;) Fast Tyyysssttt han vet inte de än. Han tror vi ska göra nått roligt! 


Här Myser Min Jonas & Snobben<3!

   

Sen låg vi alla 3 på snobben´s hundbädd =) Jag, Jonas och Snobben. 

Efter att jag nästan somnade där på j så tog vi oss en prommis till svärmor och svärfar på lite kaffe. Mollan fick ett par jätte fina raggsockar =)


Nä nu ska jag göra lite nytta innan de är dax att göra lite middag =)


Kram <3




Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards