Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Anna-Karin - 28 oktober 2013 16:48

Fredagen hade vi fredagsmys med Jenny. Älskade Vän<3!!!

Lördag åkte vi upp till Jonas och Brudarna åt lite lunch sen var de utleverans av små brudar :)

Sen var de bara Han & Jag!
Vi åkte och parkerade, sen gick vi på stan köpte strumpbyxor till mig.
Gick på innergården 1891 och fikade. Pratade och tog de lugnt. Efter fikan gick vi till bilen och hämtade väskan för att sedan gå och checka in på Elite Hotell Kanust!
När vi installerat oss på rummet la vi oss och bara myste i sängen och kollade på Discovery ;)! Sen masserade jag J's rygg. Hade lovat han de tidigare på dagen. Eftersom vi sen skulle ut och äta så vart en en lite kort massage på 35 min. Kröp ner i sängen och kollade på lite mer tv och pratade. Jag tog ett glas rött och han en öl. Sen vart de duschen som tur var H&M lite sen så vi han bli halvklara. Jag hade bara sminket kvar när dom kom och J var klar! Han ligger på sängen och jag står på toa och sminkar mig. Stängde dörren lite så att han skulle öppna när de knackade på dörren. Men nä då han säger De knackar på dörren. Du får öppna... Jag öppnade å in kommer H&M, J's kommentar var men Gud vad hemskt!
Då pratade han med sin mamma tror jag i telefonen. Han la på och kramar om dom lite lätt chockad.

Vi tar ett glas för att sen gå på Mezoyo och äta. Men J vet inte vart vi ska så H börjar lite lätt driva med J om att vi ska på strippklubben som öppnat.

Men han påpekar att de ligger en bra restaurang här framme :)!
Vi stannar och går in då är J nöjd!

De är ett måste att testa!
Jag är helt såld, men de kosta att ligga på topp=)!

Vi åt 3 rätters Meny 4. Drack de vin vi vart rekommenderad och sen en kaffe och killarna tog en congac till kaffet.

Underbart dit kommer jag absolut gå flera gånger!

Efter Mezoyo vart en ett glas på The Bishops Arms.
Kvällen vart Otroligt Lyckad!
Jag fick mycket kredit av alla inblandade.
De värmer gott i mitt <3!!!
H var även sååå himla snäll, fick mycket kredit av han gällande J oxå ;)!

Nu för de inte gå så här länge tills nästa middag :)!
Tror nästa jag ska bjuda ut Maria på en tjejfika någon dag :)!

I går var vi lite lätt små trötta, vart en lugn hemmadag med små brudarna. Lite små plock av tvätt och snabb dammsugning av golvet.
Hjälpte J lite med lite papper. Å vad jag saknar de...

Sen bakade jag och memlan kladdkakamuffins ;) Mums.

Sen gjorde jag tomtegröt till middag! Mums vad gott de är:)
Var första gången jag gjorde de men den vart god :)!

Nu längtar jag sååååå Mycket efter dig så jag vet nog snart inte vart jag ska ta vägen!!!

Åker upp till dig i kväll efter sista lägenhetsvisningen.
Bara tok längtar efter att få mysa ner mitt huvud mellan din hals, axel och små pussa på dig! Få känna din kropp mot min!

Fixa lite middag och dammsuga igen :)

Hoppas Ni oxå haft en F.A.B Weekend <3!!!
Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards