Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Anna-Karin - 2 oktober 2013 10:02

Tänk att lite kärlek och ompyssling kan göra så mycket<3!

 

Får att nästa vara död, gul och ful till att vara grön och Fin å Blomma!


De är de som är så roligt att när man ger lite så får man lika mycket tillbaka. Så är de iallafall med blommor!

Tycker de är så roligt att se hur mycket ens omsorg kan betyda för någon annan nör man är van att hör att man inte duger till nått! Fick även höra att jag var fin i går av Världens sötaste lill Strumpa! Å de värmde de med även om hon inte har full klar bild på livet... Så värmde de mycket.


Gjorde första styrka passet i går på jätte länge... å vad har jag i dag Ont i halsen som jag visserligen haft länge men nu har jag Ont. Så jag bara köpa strepsils å hoppas de går fort över så jag kan sätta igång igen.

Efter Styrkan tag jag & Snoopy en Pw in i skogen och jag hittade jätte mycket trattisar helst själv =)

Mycket stolt! Fick höra när herrn kom hem att jag skröt med tänkte på hur jag läggt upp dom snyggt och prydligt. Kanske lite men jag la ju dom bara på brickan.


Så till morgonen har jag och Jansson resnat svamp han satt på bordet och kollade på sen tog han en av dom rensade svamparna och lekte med den, efter ett tag musmasde han i sig den, Knasisen ;)!


Nä nu måste jag skriva klart protokollet =)!


Kram 


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards