Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Anna-Karin - 20 juli 2013 00:57

Har intagit min mage tror jag ;)!
Vet inte men detta har varit en riktigt bra vecka!
Massa mys å äventyr med Molly. Även bus med Albin å Jenny!
Vi har varit på Järvszoo

Vi hade de jätte mysigt å bra väder lite kallt men de var bra för en dag på zoo!

På vägen hem var vi på Lill Babs Café!
Usel personal men ganska mysigt ställe! Eftersom jag är utbildad inom restaurang så är man ju jätte kräsen när de gäller sånt!
Men de var en hit för kidsen med lekladugården :)!

Molly har oxå äntligen fått varit en kväll med mormor å jag fick inte vara med! De var de första Molly typ sa när hon fick höra att vi skulle dit och sova över en natt!
Å de passade ju väldigt bra :)!
Mm ;)!

I dag har vi å hälsat på Nova & Eve.
Så roligt att få umgås med dom! De ska vi göra om :)
Sen vart de middag för farfar Pelle och sen förlovningsmiddag för bror å Memo!

Mycket mysigt nu ska jag krypa ner å sova med mina nya husdjur i min mage ;)

Natti natt!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards