Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Anna-Karin - 11 juli 2013 02:04

I helgen har jag gjort nått man inte vill göra men de var Totalt Nödvändigt!!!!

Å jag har en sjuk skön känsla i mig nu, men på köpet vart jag sååå äcklad vilket gjorde att min matlust har varit på minus 1000. Vilket har lätt till att jag inte ätit mer än lite frukt å gör att jag nu blir mätt på nå inget. Så nu blir de bara å följa med å ta tillfället i akt å är på väg ner igen =)! Allt ont har nå gott med sig brukar man ju säga!

Har gått upp 2 kg sen någon månad, men dom plus 0,5 kg har jag tagit på några dagar nu ;)!

Nu när jag äntligen kan börja träna igen kommer deta gå som en dans på rosor igen!!!

Har ju ett mål å en belöning som vantar så nu Ger Vi Järnet!!!


Min helg har även beståt av lite mer exempla måla oljat altan jobba å jobbat sola å lite roliga sms.  


Nu i veckan har jag äntligen varit å hälsat på Kristina och barnen. Var en lång träff =)! Fick i mig lite macka till frulle å sen en till Lunch men hur gott var de då inte med hemägg å kantareller. Tack för en trevlig dag!

 


Vet inte hur jag ska göra en sak Min kropp skriker gör de å min hjärna säger är de så smart... Men vete fan hur jag ska göra... Livet livet tänk om man hade en någon som sa att så här ska du göra! Eller ett trollspö å trolla så allt är som man vill ;). I bland är de så himla svårt å få till nått som man så gärna vill! Troll Troll så är de som man vill. Hm jag skulle vara ganska bra...



I morgon är de bara en dag kvar tills min Underbara Tös kommer hem!!! Å vad jag saknar henne!

 


Innan veckan nästa vecka är slut ska jag ha fått igång mitt nya åk =)

 

Å vad jag längtar tills man rullat ut från besiktningen å kan åka på en lite sväng =)!


Lyssan så Underbar!

Nä nu gick tiden jäkligt segt! Vill liksom få åka hem å sova =)


Kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards