Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Anna-Karin - 26 juni 2013 23:34

På allt!
Vill bara Åka Långt Långt bort Från Allt!!!
Men bara rida stormen ut:?

Men i morgon kommer Mitt Allt Äntligen Till Mig!
Bara 9 timmar kvar så försvinner nog denna känsla förhoppningsvis, Då man får krama om Min Älskade Prinsessa :)!

Kram

Av Anna-Karin - 26 juni 2013 02:55

I går satt jag å kolla de på lite utlandsresor. För i höst/vinter ska jag och min älskade sessa åka på semester. Skulle vilja ha någon å åka med, men de är inte livsviktigt. För åka kommer vi göra med eller utan sällskap =)!


Sen vill jag ha ett nytt objektiv till min kamera för nu är de jätte länge sedan jag fotade med den=( får ångest lite titt som tätt... Nä måste snoka upp ett som är bra =) Tror jag ska rådfråga Kristina =)!


Jag vill Även ha ett Hus! Finns 2 st som är tillsalu som jag skulle vilja ha =). Men måste även å se hur allt blir i framtiden. Samtidigt vet jag inte om jag vill låsa upp mig i ett hus. Men jag känner mig sååååå instäng i lägenheten. Vill ju kunna vara ute å pyssla å dona. Även för sessan´s del skulle de vara så mycket bättre. Kunna gå ut när hon å leka. Ska hon gå ut nu så följer alltid jag med henne.

Men tänk så skönt att bara öpnna dörren å veta att hon har sin lekstuga sandlåda gungställing. Å gärna några kompisar i närheten!

Men som tur får jag ju åka till min vän K å dona i hans trädgård å de har varit en fröjd att få vara där å dona! Tyvärr har de blivit lite lite nu men de är ju inte så himla konstig eftersom omständighetena har/är som dom är =)

Molly har ju till och med köpt en kratta å räfsa som hon skulle ha när var var hos K å dona. De valde hon i sommarlovspresent <3! Min GullHöna!!!

Å Nu är de bara ca 30 timmar tills jag äntligen får hämta hem min Underbara Sessa!!!! Abstinensen Är Enorm!!!!


Sen önskar jag att jag var super duktig å mecka så jag kunde fixa Forden som jag ska ta över efter pappa. Men jag måset åka å prata med Ola om han hade kollat nått på den ;) Å kanske smila lite å kolla om han skulle kunna hjälpa

mig =)!

 


Var in på Blomsterfröknarna i dag å då vart man ju inte alls Toksugen på eget Hus! Dom har jätte mycket fint!!!

Lånat 3 kort från dom =)

 

 

 


Inspererad blir jag till tusen när man går in där =)! Ska nog lyxa till med en bukett blommor där i från på torsdag =)!


Sen är de tusen andra saker jag vill oxå men en dag i taget så kommer de här bli Super Bra!!!


Hoppas Ni sovit Gott!

Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards