Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Midsommar!

Av Anna-Karin - 25 juni 2013 00:48

MidsommarAftonen började med en "försovning" men de var grymt skönt å få sova ut lite =)! Handlade lite åkte upp över till Mama & Rickard å lille bror. När jag kom till dom lämnade jag lite saker för att sen åka på plan å mysa lite med dom! Vart lite ost å kex. Mums. Sen vart de den årliga brännbollen de var sjukt roligt =).

Sen åkte vi hem å jag packade ner maten för att sluta upp med bror A.

Vi var med å spelade BeachVolleyboll å vad de var roligt =)! Efter de vart de lite migel å sen åkte vi till några å grillade. Men kände mig inte riktigt välkommen så jag messade R så han kom å hämtade mig =). Så jag följde med till ett par grannar till M & R. Då badade jag och lille bror först i tunnan sen i sjön å de var årets första dopp =).

Klockan var ca 22 då var jag såå trött så jag Tog med mig lille bror hem. Vi myste ner oss i soffan och kollade på Bee Movie drack dricka åt lite godis =)! De var en Helt Ok Midsommar!

Å oja jag fick ju de snyggaste brännan oxå eller Inte =P

 


Men Oj Vad Jag Saknade Min Älskade Prinsessa!!!!

 

Kärleken till Henne blir bara Mer å Mer för varje dag som Går!!!


Midsommardagen Lång sovmorgon. Underbart!

Slöade lite sen åkte jag ett P & E för att följa dom å hämta kaninerna mina som dom nu har fått =)


PÅ kvällskvisten vart de middag hos Charlotte med famlij! Jätte go mat å super mysigt hade vi! Smet efter sommarkrysset för att åka å kolla på film =)

Vi såg Django Jätte bra film de kan jag Verkligen Reckomendera!!!

Höll även på å svimma innan vi ens börjat se filmen för jag fick mig ett glas alkofritt vin serverat bara sådär ;)!

 


Åkte hem sov å sen vart de frulle hos C med famlij! Vi bestämde att vi skulle åka på stranden å bada grilla lite korv. Jag lånade även med mig en sessan E så C´s sessa M fick någon å leka med =)!

Var ju inte så mycket lekt för sessan E ville bara mysa hon satt i mitt knä å Tok myste i nästan en timme om inte mer =) Vi badade ju oxå före. De var så skönt i vattnet! Mysigt var de iallafall!

 


På kvällen vart de jobb första natten på ganske länge!


De var lite av min Midsommar Helg =)!


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards