Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Anna-Karin - 19 juni 2013 23:12

I dag har vi haft en jätte mysig dag med Jenny( ex's kusin) & Mollys tremänning Theo! Jojo vad dom har lekt å busat. Så roligt å se att dom kommer så bra överens även att de kan gå långt mellan gångerna!

Efter att ha varit där hela dagen vart vi bjuden på middag hos Charlotte å barnen! Å så gott de var!
M & M & W var ute å busade med alla barnen på gården!
Sen hem å skrubba Sessan för lopplådan :)! Men hon hade kunnat stanna mycket längre :)!

I morgon kommer de nog vara de jobbigaste dagen i mitt liv :(
Min far ska begravas!
Men de är bara kärnfamiljen som kommer på begravningen!
Molly ville följa med å ta förväl av Morfar<3! Så då får hon de!

Pappa Saknar dig som Tusan<3!!!

Nä skura fötterna å sängen, totalsaneringen av mig får jag skjuta upp tills i morgon, eftersom 2 busar gjort slut på allt mitt schampo balsam å duschkräm när dom badade i helgen...
I väg tidigt i morgon å köpa nytt...

Kram

Av Anna-Karin - 19 juni 2013 00:44

Lämnar Min Älskade & Underbara Farmor jorden för att få återförenas med alla mina Fina Änglar där uppe!
De är tungt de har bara gått 11 dagar sen min Far lämnade jorden!
Men farmor vart tvärt jätte dåligt, har varit lite halv dåligt under en tid. Så de var väl väntat men inte så här tvärt!
Allt är ialla fall klart inför Pappas begravning.
Å nästa vecka sak vi göra klart allt inför farmors!

Molly sa i dag när jag berättade att farmor var dålig!
M- Är hon död än?
J- nä inte än. Men hon är väldigt dålig.
M- Men inte en till som ska åka dit upp och så kollade hon mot himlen!
Älskade & Kloka Prinsessan Min!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards