Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Anna-Karin - 14 juni 2013 23:53

De finns en person i mitt liv som kom in för några månader.
Ja vi dejtade i några månader men de funkade lite riktigt så vi blev vänner!

Vi har kontakt i dag, som vänner!

Men de är nått speciellt med dig! Du får mig å må riktig bra fast jag vet inte riktigt hur de går till men så är de bara<3!
Kan inte Alls Sätta ord på de konstigt nog!!!

Men är glad över de som är i alla fall!
(Vet att du hatar å vara med på bild men de skiter jag i =P)

Av Anna-Karin - 14 juni 2013 23:42

Var glad för de ni har eller Gör nått åt de!!!

Den senaste veckan är varit mellan helvete å himmel!

Min Älskade Älskade Pappa Lämnade Jorden för att åka till himlen, de känns så konstigt men de gör de ju alltid! Pappa hade cancer illa sådan... Så på ett vis är de skönt att han äntligen slipper smärta å ovisshet. Men ego som man är vill man ju inte mista sin pappa. Å vissa dagar är bättre än andra.... Saknar han Som fan!!!!
Han har lärt mig väldigt mycket!
Å jag hoppas jag kommer göra dig stolt pappa<3!!!

Gruvar mig som fan inför bergrvningen!!! Skulle så gärna vilja ha någon med mig för jag vet hur jävla ledsen jag kommer vara... Men tyvärr finns de ingen sån vid min sida...
Men de kommer nog gå eller de måste ju gå...

Dagen efter min pappas bortgång gör min Bästaste Vän slut med mig. Å de känns sååå jälvla konstigt. 6 år har vi varit bästisar...

I dag ringer de en sköterska från farmors äldreboende å hon har blivit dåligt nått med magen! Å hon är inte så stark. Så hon trodde inte hon skulle klara de!

Vilken JÄVLA vecka!

Har sån himla tur som har mina "Nya" Underbara Vänner vid min sida å prata med! Ni ska bara veta hur Lycklig jag är som har fått äran å vara Er vän!!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards