Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Anna-Karin - 20 februari 2013 05:05

De händer en massa annat runt mig oxå Jag och Sessan blir Hudikbor <3!

Längtar så men de känns lite skrämmande oxå =P! Men jag vet vad jag vill å känner att de kommer bli super bra =O)! Har ju fått en lgh på Håsta. Som dom håller på å renovera nu.

Allt utom toa och vardagsrums golvet blir nytt, Nytt badkar handfat och toalett skulle jag få =O)! Snacka om Lyx, har varit å valt tapeter, golv i kök hall och mitt å Mollys sovrum var redan beställt så de fick jag inte välja men de vart jätt bra! Kommer bli super!!! Å jag har blivit "av" med min lgh oxå=).


I helgen har varit super mysig fast visst har jag saknat mig sessa sjuk mycket! Fredag vart de middag hos mamma, Lördag körde jag ett pass pump å ett pass Fuck. Moves, åkte hem å duscha å snygga till mig.


Vart lite shopping i måndags 2 nya tröjor, 2 långa linnen, 2 korta linnen, en sjal och 2 ringar. Allt inköpt på Gina som är på bilderna, linnena är köpt på Indiska.

     



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards