Alla inlägg den 27 november 2012

Av Anna-Karin - 27 november 2012 01:49

Äntligen har jag fått träffa dig igen<3!

Var ett tag sedan nu men som jag har saknat dig. Utan dig skulle jag inte veta hur Underbart livet är.

Men nu hoppas jag att jag håller mig frik så du får hälsa på oftare.  För de är såå skönt när du kommer å gör lite sådär skön ont i min kropp; Älskade TräningVärk!


Lämnade sessan hos sin pappa i dag så nu jobbar jag 3 nätter, i kväll innan jobbet körde jag ett pass Pump med E å de känns i benen. I går körde jag ett Get Fit pass å de var sjuk mycket ben(tv fanns redan där i dag) å sen har jag inte kört något pass på ca 1,5 vecka.

Men nu är de bara att ladda på för musklerna finns ju där å varför mjukstarat när man vet vad som finns under huden.

Så du kom ju Träningsvärken  Sakand å älskad. För de finns ju inte värre när man tränat å inte får nån träningsvärk =P! Tyvärr mätte jag mig inte när jag började träna men jag har tappat totalt 13kg på 13 veckor. Men den senaste 1.5 vecka har jag inte tränat något förutom promdnader å mage hemma. Sen har jag fuskat lite. Men nu är de skärpning för nu ska dom här 6 kg bort innan nyår =O)!

Tycker inte själv att de syns så mycket på min mage men de gör de tydligen för i dag när jag testade mina byxor som jag inte använt på någar veckor så satt dom knappt uppe =O)! Å lika med mina kjolar... Tur jag köpte nya boxor för någon vecka sedan men märker även på dom att dom börjar bli större än när jag köpte dom. Underbart!!!

De ända som inte är så roligt är ju att man får ju inge bröst kvar typ. Men när jag är klar å nöjd så ska jag åtgärda den saken oxå =O)!


Om 7 timmar kommer jag vara en mycket lycklig lite tjej i en stor säng =D! Längta Längtar Längtas... Men tyst säg de inte till någon! 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards