Alla inlägg den 15 november 2012

Av Anna-Karin - 15 november 2012 23:20

Nu äntligen ska vi se om jag får till ett inlägg =0)!
Har ju hänt en massa i mitt liv :(.
Så nu bor jag och min älskade dotter i en lägenhet ca en mil i från där vi bodde förut.
Trivs jätte bra i lägenheten den är fin med nya tapeter. Lite små fix har jag kvar att göra. Men tyvärr sätter slantarna stopp på de, finns ju viktigare saker å köpa just nu.. Men någon dag ska jag väl få till de oxå ;)!

Just nu är de 2 saker som får mitt liv att snurra de ena är ju min Prinsessa
(hon lever jag för varenda sekund) å de andra är Träning!
Får jag inte träna så kryper de i kroppen känns som jag har en miljon myror i den.
Å sen börjar tankarna å flyga å då finns de inge bättre än att få träna å svettas å få ta i så man tror man håller på å dö =)!
Å på köpet med träningen börjar man ju få lite fason på kroppen som jag egentligen skulle ha gjort nått nåt för ett tag sedan. Har 6,5 kg kvar till mitt del mål å förhoppningsvis är jag där vid jul/ nyår. Sen ska jag njuta å sen ta tag i dom resterande kilona som ska bort. Men har inte nått riktig si eller så mycket ska jag väga utan jag kör tills jag är nöjd!
Har tappat 12,5 kg på 10 veckor med hjälp av träning å helt ny kosthållning! Å de är sååå Underbart!

Denna Vinter ska bli den bästa i hela mitt Liv!
Den ska tillbringas med min älskade prinsessa å på min nya skoter!
Har en sen förut som jag ska sälja å får jag den såld ska jag köpa en nyare å lite bättre.
Hoppas hoppas jag hittar någon/några som vill åka med mig!
Prinsessan älskar ju att åka så vi kommer åka mycket i vinter!
Vill kunna ta skotern upp till hassela å bo där en natt å bara ha de Myspys, bada äta gott ta ett glas rött å bara Njuta av att umgås med Min dotter.
Sen kommer vi förhoppningsvis tillbringa lite tid i fjällen oxå i min mammas fjällsstuga å även åka lite skoter å slalom!
Tur man fick träna lite förra året när jag, exet och Molly var hos mamma i stugan då åkte vi ju slalom en dag. Å de var super roligt! Vill att sessan ska få lära sig å åka. De är vad just nu ser fram emot!!!

Så nu vill jag att de ska bli 10 minus så sjöarna lägger sig å när dom gjort de vill jag att de ska komma 1 meter halvblöt snö. Sen kan de få bli lite kallare å sen gärna 50 cm till snö :)! Sen kan de få vara sol å -5 grader resten av vintern! Men gärna mer Snö =)!

Nu måste jag sova! Återkommer nog nått fram över ;)!

Bjuder på en bild på mig å Prinsessan!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards