Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Anna-Karin - 18 juli 2012 20:15

I dag har vi varit på Stranden, mysig var de. Vädret var lite till och från men visst har jag fått lite färg=0)! Fått bort lite av dom fula märkena sen i går;).

Vi åt lunch där oxå korvmacka och lite Go fika!

Vart lite full i skratt när vi kom på stranden när sessan plockade upp sin packning bikini å mössa:)! Handduken fick jag ta för den fick inte plats!

På vägen hem såg jag att jepp ringt så jag ringer upp! Då var dom hos Oss!!!
Oj oj dom var tidig:)! Sen har de varit full fart middag och Go Fika!

Nu kollar jag och prinsessan på Tinas SommarKök!

Av Anna-Karin - 18 juli 2012 11:36

På stranden=0)!

Ha en Mysig dag!!!!

Kram

Av Anna-Karin - 18 juli 2012 11:13

Här kommer Ett Tips från mig på nått som luktar sååå gott och är helt super!
Ett måste enligt mig på sommaren:)!

Grumme SjöBris Såpa <3 Mig!

Av Anna-Karin - 18 juli 2012 00:23

I dag klev vi upp ganska bra tid tror klockan var 09:10 när jag vaknade av att Molly klev upp å gick på toa! Sen myste vi lite i sängen innan vi klev upp å ringde och väckte Linda:)!

Vi hade bestämt att vi skulle åka på stranden oavsett väder, å de var ju mycket fint väder!
Vi plockade ihop lite frukost å jag kokade lite kaffe och fixade lite fika till stranden!
Sen packade vi in oss i Linda och Jacob bil.

De var Super Kallt i vattnet men ungarna badade och vi solade!
Jag har lyckats bränna mig på armarna, pannan/näsan, bröstkorgen!

Efter stranden åkt vi hem för lite lunch och lek.

När vi ätit klar och pratat ett tag åkte Linda och Jacob! Då fixade jag lite med tvätten sen fyllde jag upp poolen med varmt vatten. Måste ha varit 45 grader i den tillslut bad barnen om mer vatten den kallt denna gång! Å de fick dom!
Tror dom badade till 17:45! Sedan gick dom in å duscha. För att sen få lite mat i magen!

Fixade klart till kaninen så hon fick flytta in i nya buren:)! Hon var så försiktig när jag släppte in henne. Hoppas hon vågar kolla runt i sin nya 2:a=0)!


Just ja nu testar jag appen för Bloggplatsen för första gången!

God natt, Sov Så Gott & Dröm Så Sött!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards