Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Anna-Karin - 4 juli 2012 15:14

De höll jag nyss på att göra!


Sitter i soffan och kollar på lite barn Tv med sessan å rätt som de är så smällder de som att de är någon som skjuter med en bössa.

Går och kollar i fönstret ser ett vitt moln bakom hjärtats gärvmaskin, går sedna ut för att kolla vad de var som smällde. De var ett däck som sprack... Har aldrig hört ett däck smälla.


Nu måste jag göra lite nytta=O)


Av Anna-Karin - 4 juli 2012 01:08

De är mycket som rör sig i mitt huvud nu... På både gott och ont.


Varför kan inte livet bara vara lätt och behagligt?


Har fått en bild som inte vill gå ur mitt huvud och de är sjukt jobbigt... Men de är väl bara och bita ihop och låta den bilden försvinna om den någonsin kommer att göra de. I bland funderar jag hur människan funkar/tänker...


Varför ska de vara så svart och säga sanningen, den sårar ju inget i jämnförelse med att få redan på den i efterhand när man gått och trott nått helt annat...


Nu får ni Nog många tankar och funderingar. Men de är inget ni behöver sitta och luska i för de är bara mitt huvud som går på högvarav.... 



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards