Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Anna-Karin - 12 mars 2012 19:14

Nu har jag äntligen börjat måla taket i sovrummet! Blir till att måla klart i morgon:)! Kommer bli sååå bra förhoppningsvis när de är klar! Men jag har lite huvudbry på om jag ska ha 1: tapet med mycket mönster å färg. 2: tapet med mönster fast neutral i färgen. 3: Panel vitmålad. Snälla hjälp mig=0)! 

 
Av Anna-Karin - 12 mars 2012 10:06

God Morgon!


Helgen har varit underbar!


I fredags efter peter slutat jobba så åkte vi till mamma, lille bror Å Rickard i stugan i Hede. Kom upp precis när dom börjat äta=O). Tror mamma vart chockad men jätte Glad! Roligt att få överaska lite i bland.

Vi hade hyrt stuga så vi vart dit å hämtade nyckel å fixade lite.


Vart hos mamma till klockan 23. Så skjussade rickard oss till stugan. Vi var sååå trött så vi tvär somnade alla på en gång.


På kvällen vart de bestämt att vi skulle följa med dom till Björnriket å åka Slalom. Så på morgonkvisten kom rickard å hämtade oss för frukost. Å fixa i ordning för backen.


Jag har inte åkte slalom på ca 14 år. Har åkte bräda några gånger å de är väl si sådär ca 10 år sedan... 


Liften är inga problem men sedan gjorde jag en bakåt vurpa som hetteduga. De gick bra å ju mer jag åkte ju bättre gick de så på slutet gick de riktigt bra=O)!


Peter hade inte heller åkt på flera år men de gick super för han med!


Molly å mormor tesytade å åka lite i barnbacken men de var inte nån höjdare tycket hon så dom gungade å leket lite istället. Men när vi kom hem var hon vart å trött. Febern kom som ett brev på posten på kvällskvisten... Så där av hennes ogillande tror jag. För hon tycker ju om att åka längd=).

Så vi ska testa igen nån fram över.


Vi åt go Mat å sen satt vi oss i bilen för att styra kosan hem över. Vi vart jätte sugna å sanna en natt till men eftersom Tim skulle komma hem på söndag så åkte vi på lördag hem.


I går var Molly jätte dålig Super hög feber å trött. Men i dag är de lite bättre.


Åket å lämnde Tim på skolan då ringer peter efter ett å säger att han hade Kräkts på skolan. Så då var de bara å vända å åka å hämta han...


Han har inte kräkt nå mer. Men har inte gett han nått att äta eller dicka än vi vänatar ett tag å sen testar vi. Jag personligen tror inte de är magsjuka utan nervositet. Men de återstår att se. Får han beålla maten å inte den inte kommer ut lika snabbt igen då är de ju inte magsjuka. Men han blir ju hemma några dagar...


Nä nu måste jag gå ner å hänga tvätten. Som jag var lite lat å inte hängde förut...


Ha en bra Måndag!


Kram

         

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards