Alla inlägg under december 2011

Av Anna-Karin - 12 december 2011 20:18

I dag är de ju måndag å jag kan säga att jag ville inte kliva upp i morse. Känner mig konstig i kroppen undra om de kommer en förkylning krypande. Enbart för att jag mig så taggad att gå ut å gå. Får se hur jag känner mig i morgon. Ska i alla fall jobba. Tyvärr missar jag ju prinsessans lucia. Hoppas de är nån som filmar så kanske man kan få se en snutt. Ska kolla med Kristina om hon kan  knäppa nått kort på Molly åt mig! De är så roligt för hon sjunger lite titt som tätt här hemma, hon är så duktig! Fick kortet ovan av Peter nu. Där de stod Molly Kramar Mamma! Hon sa de i söndags när vi gick ut. Kolla mamma jag kramar dig. Sen gick vi förbi statyn då sa hon bestämt att de där är du mamma! Goa Prinsesan min! Kram

 
Av Anna-Karin - 11 december 2011 09:38

Nu har jag ätit lite frukost . Har lite kaffe kvar. Tur de är jag som beställer mat till veckan;). Snart får jag åka hem till min Älskade Prinsessa. Ringde nyss hem för att kolla om dom var vaken, de var sessan som svarade så vi pratade lite. Då frågade hon när jag kommer hem då svarar jag jag kommer snart hem till min prinsessa å då börjar hon grina! Lilla hjärtat de är ju tur att de är en som saknar mig på riktigt när jag är borta och jobbar!  Önskar Er en bra dag! 

 
Av Anna-Karin - 9 december 2011 21:05

Nu sitter jag i soffan och njuter av lite idol mys och ett glas rött. I dag var barnen hemma båda var lite så hängiga i morse. Så nu har jag städat mina 300 kvadrat hus men jag har ju 150 kvar (källaren) men de får bil en anan dag!I morgon jobbar jag så då blir de en lång promis före! För nu jäklar ska jag ut mist 3 dagar i veckan. Känner mig sjukt laddad. Tror jag ska ringa svägerska om höra om han ska med men jag gissar på ett nej. Antingen jobbar hon eller så vill hon sova=0)! Men testa ska jag göra! Önskar Er en mysig kväll!

Av Anna-Karin - 9 december 2011 09:20

God morgon sköna fredag! Nu har jag gjort lite mysigt här hemma. Vi vart hemma i dag Molly lite varm om pannan och Tim hostig. 

 
Av Anna-Karin - 8 december 2011 14:32

Efter jobbet tog jag mig en 40 minuter lång prommis för att hämta bilen som fått sån ny Fin ruta hos bröderna sundling. Rydsglas i njurunda tack för den bra och super snabba servicen Stefan! Nu ska jag gå och fixa med tvätten innan Zanna och barnen kommer den största är ju redan här:0)! 

 
Av Anna-Karin - 7 december 2011 23:09

Bättre sent än aldrig! Dom vart underbart foga bullarna jag bakade i går. Ska baka en sats till nån dag. Ska väl kanske göra några lussekatter då oxå, men dom här slår nästan lussekatterna! Jobbar tills i morgon så nu ska jag fixa klart för sängen! Kram kram

 
Av Anna-Karin - 6 december 2011 20:00

Nu har jag äntligen tagit mig tid å baka lite. I går gjorde jag kardemummadrömmar å i dag blir de saffransbullar men vanilj. Har varit på samtal på dagis. Molly sköter sig som en prinsessa! Så underbart att höra. Nu måste jag baka:0)! Kramar 

 
Av Anna-Karin - 6 december 2011 13:35

Nu sitter jag och jobbar på jobbet tog en liten kolla i telefonen paus. Så nu hittade jag ju ämne, vilket betyder att jag kan mms blogga. Någon som vet om bloggplatsen har kommit ut med en App för iPhone? Nu måste jag jobba på så jag får gå hem! Bilden är min utsikt från skrivbordet på kontoret:0)! Underbart!!! 

 

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards