Alla inlägg den 7 september 2011

Av Anna-Karin - 7 september 2011 19:01

I dag har ja fått vårat hus sålt, så nu blir de nytt hus=O)!

ibakgrunden av peter skymtar ni de nya=O).

 

Mer av de får ni se när vi skrivit papper!


Allt klaffar såååå himla bra nu, har 2 jobbiga dagar till i slutet av denna månad men jag tror verkligen de kommer gå bra!  


I dag har jag jobbar lite, hade visning på förmiddagen. Sen har jag och min Älskade Prinsessa bara tagit de lugnt!

Var på pizzan och åt så när vi var klar så fick vi sällskap av Lukas, Filip och Kristina! De var mysigt=O)! Och Molly åt lite mat stället för att bara peta i den!


Nu har jag fått mig en kopp cappuccino så nu ska prinsessan få duscha sen hoppa i sängen och jag ska lägga mig framför en film och mysa i soffan=O)!


De tycker jag att jag är värd!


Vi Vill Även Säga Ett Stort Grattis Till Affe som har blivit Store Bror Till  Lilla  Prinsessa Ebba! Även Till Therese & Abbe Som Är Mamma & Pappa Till Prinsessan Ebba! 


Kram

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards