Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

Lugn Kväll!

Av Anna-Karin - 25 augusti 2011 20:08

I dag tänker jag bara ta de lugnt! Ska gå ner och göra upp lite eld och hämta en upp tvätten som ska hängas. Sen blir de nog inte så mycket mer i kväll. Om jag orkar ska jag göra räkningarna.


Så sugen på en kattunge men måste hålla mig, för nu vill jag inte ha någon. Men de lilla hjärnan säger att jag vill ha en...


Efter jobb och dagis fick vi främmande av Lukas & Filip med Mamma Kristina=O). Dom åt middag med oss och sen såg kidsen på lite tv och lekte. Men musen var lite lätt trött så hon var lite grinig. Men ville inte att dom skulle åka hem mamma´s sötnos.


I morgon ska jag in och kolla ögonen och handla lite mat och lite saker till huset.


Ha en mysig kväll!

 
 
Kristina

Kristina

25 augusti 2011 20:43

Tack för god mat det var trevligt att slippa äta själv med barnen! Kan du inte lägga ut bilden på barnen så kan jag stjäla den eller om du mailar den till mig, den som ligger på din kamera alltså ;)

Ni får komma hit och mysa kattunge :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Anna-Karin

26 augusti 2011 21:22

Självklart ska jag göra de, Såg inte att du knäppte med min=O).

De ska vi verkligen göra, komma och mysa på findus katten!

Tack själv för sällskapet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Karin - 13 september 2015 15:59

Varför ska jag ha sååå Stor förväntningar och  när de inte blir som jag hoppats blir jag ledsen och besviken.Nä måste bli bättre och inte vara så förvänta mig så mycket när de gäller andra människor... De är nått jag ska träna järnet på från och med ...

Av Anna-Karin - 18 juli 2015 10:39

De är frågad de... Just nu sitter jag i sängen med datorn i knät och njuter av regnet som smattrar mot taket.   I dag vart de en riktigt inne dag, Men jag har lite beslutsångets vad jag ska göra bullar måste jag baka då de är helt slut i frysen...

Av Anna-Karin - 15 juni 2015 00:36

I bland sätter livet än på prövning. Jag vet vad jag vill i livet och står fast vid de. Men som tur är överger ju hoppet än sist av allt. Å när man känner nä nu får de vara nog då kämpar man lite Till! Just nu Älskar Jag Mitt Liv! & alla fina män...

Av Anna-Karin - 21 april 2015 11:28

I fredags kände jag av halsen på lördag morgon kunde jag knappt prata. På söndag väset jag om jag inte tog i för kung å fosterland när jag skulle prata. I går gick jag hem från jobbet. Dog i sängen flyttade mig till soffan sen sängen igen. Då...

Av Anna-Karin - 22 mars 2015 15:22

Så jag tror jag spricker

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards