Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Anna-Karin - 10 juli 2011 10:31

I år kväll skulle jag måla klart ute på garaget men då kommer jag på att jag hade slut på grundfärgen så då gick jag ner och målade klart i gillestugan. 


På en litet sväng så fick vi middag hos svärmora, tacos stekt ute på muurikan så underbart gott och mysigt när man har varm nystekt köttfärs brevid än.

Gott vin och mumsig efterrätt fick vi oxå=O)! Tusen tack kära du för en underbart god middag=O)!


Nu tror jag vi ska kolla till båten och sen göra lite på huset. För att sen äta middag hos svärmora igen=OP!


I går var vi och badade på sundstrand efter kusten mysigt men lite mycket sten var de. Molly älskar verkligen att bada=O)! Mera mera skrek hon. De var höga vågor så hon fick åka i min famn ute!


Fick även finfrämmande av Gammel Mormor Lena och mormor Anna i går!

Molly vart så glad så men lite ledsen när hon inte fick följa med dom hem. Så mormor sa ju att hon skulle komma en annan dag, då gick molly och att sig på stolen på bron, Jag frågade henne vad hon gjorde, vänta på mormor sa hon=O)!

Sötaste prinsessan!  


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards