Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Anna-Karin - 22 juni 2011 14:22

Blogg rast i stället för en kaffe tår=O)!


I dag är jag helt trött i hela kroppen, troligtvis efter som jag glömde ställa klockan i går kväll så jag & Sessna fick oss lite sovmorgon.

Inte bra efter de är såå mycket man ska ha i luften när jag jobbar på MMF. Men nu har jag kommit i kapp mig så nu ska jag göra klart de Chefen sa att jag skulle göra i dag så hoppas jag att hon blir glda att jag hunnit med en massa=O).


Längtar tills i morgon då ska jag få lite Anna-Karin tid hos min Underbara Frissa Pillan! Sessan ska få vara hos Snällaste GuDMoRa Och MiMmI: Hon kommer vara mycket nöjd tror jag. Vi var dit och hälsade på en jätte snabbis förra veckan och då skulle hon inte följa med hem SötNosen min!


I dag ska jag och hjärtat knåpa ihop en affärsplan & Budget de ska bli sjuk roligt=O)!!!


Önskar er en Underbar Dag!





Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards