Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Anna-Karin - 21 juni 2011 19:19

Äntliget fick jag lite tid över att skriva!


Skulle ha dammsugit men jag har fullt i påsen och så fanns de inga påsar som vi skulle ha på affären...


Detta är Molly´s nya fina säng

  

De ska vara ett lite fin snickeri på huvudgavelen oxå men har inte satt dit de för sessan skulle bara ta bort de=O). Vill ju inte att den ska gå sönder...

Kommer inte ihåg om jag visat den eller inte;O)...


I Dag är jag en mycket stolt mamma till en sådan duktig Prinsessa! Hon har nämligen räknat till tre helt själv när hon gjorde mat till zorro.



Vi håller på med huset mål och fixar hela tiden men i dag känner jag bara för att lata lite. har varit otroligt krävande dygn på jobbet plus att jag åkte och jobbade på Mitt Mäklarna Försäkring i dag efter att jag jobbat ett dygn.


Nu ska jag ta disken innan de är Äntligen Hemma. och lägga in tvätten=O)!


Önskar er en underbar kväll!


Kram


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards