Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Anna-Karin - 9 maj 2011 19:52

Nu är vi hemma och barnen ligger i sängarna. Förhoppningsvis sover dom nu=O)


Hem kommen efter en god middag hos Mamma och SdM vi fick stuvade makaroner och korv. Mycket gott var de.


Jag åkte på jobb Karl göra som  mamma sa. Så jag döpte om Rikard till slavdrivaren Msson=OP! Men jag fick godkänt så jag kunde åka hem=O)!


Nu vet jag inte vad jag ska göra ta reda på lite tvätt tror jag sen gå på en prommis med zorrohunden. Upp på svens grav och snacka lite med mina döingar! Underbart ro givande tycker jag de är!


Sen tror jag att jag ska ge min på väggen med lite mer färg!


Kram

Av Anna-Karin - 9 maj 2011 14:47

I dag var vi ner till sjöboden och rastade Zorrohuden. Så då frågade jag barnen om vi skulle åka på stranden och känna på havet.


Dom var jätte glada så vi åkte till farfar och järdan för att låna en parkerning. Och tim önskade så högt att farfar skulle vara hemma och han hade jätte tur för de var han! Så vi gick ner på stranden och lekte lite medans farfarsvärfar gjorde lite kaffe=O)!


Så vi har haft en jätte mysig förmiddag. När vi kom hem så gjorde vi lite lunch och sen dess har Tim varit ute och lekt med Adam och Alvin och Gänget.


Han cyklar och cyklar hela tiden och berättar för alla att han har hått en ny cykel och att han KAN Cykla utan StödHjul! Mycket mycket Stolt Kille!



Nu har jag ringt och smöra för min lille bror så på onsdag kommer han ner och hjälper mig med listerna i köket. Äntligen!!! Jag har satt upp en själv i dag men nu är jag för lite för dom andra...


Målade på en sväng till nere i gillestugen i går men de lyser igenom vet inte om de är kaffe eller kvistar!!! Ringde bästa Thomas på Kvissleby Färg   .

Så nu ska jag testa måla över en gång till annars får jag kvistlacka hela rummet... Hoppas hoppas att jag inte behöver göra de....


Nu väntar jag på Älsklingen!!! Snart åker vi till Min Älskade Mamma Anna...


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards